Alla inlägg under april 2008

Av Emma - 12 april 2008 08:24


I går kväll ringde en person till mig och sa "jag glömde säga förra helgen hur mycket jag tycker om dig"

De orden gjorde mig ännu mer säker.


I alla fall, så kommer dagen som idag mest vara. Jag är på jobbet nu, ett tag till. Jag skall hem å äta lunch hade jag tänkt mig.Sedan får vi se.Kanske går jag och cyklar till lite vårkänslor med Anders eller också stannar jag hemma.

Ikväll blir det bio.

Av Emma - 11 april 2008 23:49

När vet man om man har gjort rätt?

Kanske när man bara är lycklig och allt känns underbart när man väl har bestämt sig?

Jag vet inte, men jag tror detta var det enda rätta. Faktiskt.


Natti

Av Emma - 11 april 2008 14:27

Jag bestämt mig imorse. Nu vill jag bara få det ur mig. Jag kan inte, inte än.Skit också.

Ändå sen jag bestämde mig för detta har jag mått så jäkla bra.Jag känner mig fri, jag skulle mest vilja sätta mig någonstans och bara vara.Inte ha några som helst krav eller nåt som jag borde göra.


Förstå vad skönt!


Kanske blir det så, kanske ej?


Av Emma - 10 april 2008 21:59

Humör:  Fundersam

Känsla: Klump i magen

Motivering: Om jag ändå skulle veta

Borde: Gå och duscha

Behöver: Ta tag i saker å ting

Önksar: En ny lägenhet

Klädsel: Tights å En sats Sports tröja

Färg: Brun, svart å vitt

Frisyr: En pippilott

Fundering:  Vad skall jag ta mig till?

Drömmer om: Lite förändring

Längtar tills: 16 maj

Av Emma - 10 april 2008 20:35

Inte är jag i den fällan inte.

Jag borde däremot bli mer åt det håller å sluta snåla hela tiden.

Idag efter lunchen med Elin,Per å Jakob som förövrigt var lika bra å god som förra gången.

Ja, vart var jag.JO då gick jag på stan.

Jag fick mig ett linne, en skojortklänning som e så fin till mina leggings.

2! par skor.Ett par lite klackigskor aktiga fast låga klackar och så ett par gröna tyg skor.Sånna nätta å enkla.

Sedan ett par solglasögon som skall förgylla mitt ansikte.


Jag trivs i detta.


Just nu så håller jag mig inne i mitt hem.Funderandes på min framtid, eller nåt.

Jag saknar alla.

Verkligen, men samtidigt är det så J*kla bra här.

Imorgon yttligare en lunchdejt.Denna gång med Doris!

Av Emma - 10 april 2008 09:46

Inte en härlig frukt så säg.

Så fin så gott, så fräscht med citrus överhuvudtaget.

Blev över några klyftor från frukosten, jag skall äta upp dem hade jag tänkt.

Gottigt

Av Emma - 10 april 2008 05:25

ja det är allt en tidigt timme.Morgonen gryr utanför och jag är här redo att ta vagnen till en ny dag på jobbet.

Förhoppningsvis kommer jag att vara hemma i tid ikväll, för en gångs skull.Skönt


Funderade på vad det kommer att bli i helgen? Vill gå u tå käka eller nåt annat trevligt.Blev så sugen på detta när min kollega igår skulle ut på etc grande.


Vi får se helt enkelt.


SatsCykel samt SatsCore  idag 11.30-12.30, sedan tror jag att jag går hem för dagen.

Av Emma - 9 april 2008 22:44

I veckan skall jag gå på Yoga.

Kanske imorgon, skall bara ta reda på vart dom har det under kvällen.Vet att det finnas på frölunda, men jag tycker det är lite långt att åka dit ut.

Vi får se.


Nu är jag redo för att lägga mig, ville bara kolla in här för att se besökstatisktik samt säga god natt.


Sverige Pussas och kramas, Oh my GOD lixom.


Ovido - Quiz & Flashcards