Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Emma - 3 mars 2008 21:42

Nä. Det hör som inte ihop.

Verkligen inte. Jag är glad att folk bryr sig om mig, men bara för att jag har gått ner i vikt och grejjer så har jag inte anorexi eller nåt annat.


Jag mår skitbra. Jag tränar mycket, visst det gör jag. Jag äter nyttigt och i viss mån perfekt.Nog för perfekt kanske, men jag VILL göra det och jag mår bra av det.

Därför gör jag det, jag mår inte bra av att "unna" mig en bulle här och en bulle där. För mig är det inte att "unna" sig. Jag unnar mig också saker fast inte i den formen.


I min värld är man sjuk när man mår dåligt av att göra något, att man känner ett tvång eller liknande.

Jag älskar verkligen allt det jag håller på med. Annars skulle jag aldrig göra det. Livet är för kort för att slösar på saker man inte vill.

Nej för tusan.


Jag äter minst 6 gånger om dagen, jag mår bra, jag kräks inte upp maten.

Välbefinnande utan dess like skulle jag vilja kalla det.

Som sagt, jag är glad att människor ändå lägger märke till mig och bryr sig.


God Kväll


Av Emma - 3 mars 2008 08:38

Nu, har jag bestämt mig. Nu får de här bacillerna i min kropp ge sig. Nu friskförklarar jag mig själv.


Vädret ute är heeelt underbart idag. Precis som jag vill ha det, kyligt,friskt,klart och SOOL.

Idag har jag tänkt bestämma mig, skall jag springa Göteborgsvarvet eller ej?

Tar mig några timmar till, sen är det dax.


Måste rusa till jobb å cykling.

Ovido - Quiz & Flashcards