Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Emma - 16 mars 2008 20:23

Känns bra att jag blivit av med ett lass med kläder.Massvis med kläder i form av några storlekar för stora.

Jag har ingen rumpa mer.Nej det är sant.


Nåväl.På allum var det bra idag.Fick meje n tröja å en byxa. Kan säga att jag är nöjd med mina inköp.Brallan kommer väl tillhands på jobbet.

Lite mer tight modell än de andra mjuiksarna jag oftast drar omkring i.

Så när jag skall på möte på onsdag kommer jag använda mig av dessa.


Japp.


Nä. Jag skall ta mig ikragen nu och förbereda en  ny arbetsvecka.

Av Emma - 16 mars 2008 13:14

Jag vill shoppa.Vädret ute är så fint så jag måste ut i det.  Frågan är då, skall jag gå till Allum? Jag tror faktiskt det.

Inte ofta jag är där, samt att det är treligare än i stan.


Ja.Det är bestämt.

Nu skall jag till allum. Skall lägga in den nya coren i ipoden så jag kan öva in den på vägen.


Har just käkat en underbar kycklingmacka

Grovt bröd

Keso+saffran

Kycklingfile

Skivad lök

Avocado

Tomat

Ovido - Quiz & Flashcards