Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Emma - 21 mars 2008 20:13

Idag när jag handlade försökte jag mig på att handla lite annat än det som alltid ligger i korgen.

Fick till en jättegod påskmiddag till mig själv, med lite smått och gott.

Kallrökt lax

Vitlöksfrästa jätteräkor

Tomat,fetaost,rödlök och avocado blandning

Hummus

Bröd

Lite päronskivor till efterrätt:)


Nu ikväll skall jag baka, läsa och se lets dance.

Av Emma - 21 mars 2008 14:13

Vad är det för påskväder.Egentligen, om man tänker efter.

Jag sammanknippar påsken med sol, lite varme såna härliga vårdaar helt enkelt.

Men, man kan inte få allt här i livet. Jag är tacksam över det jag har i alla fall.

Ja är en konstig en, eller egentligen är det väl rätt vanligt.Jag vänjer mig vid att gå upp i ottan, så blir det så varje morgon. Så nu imorse steg jag upp kl 6.00

Pigg som en nötkärna, men kröp ner igen en liten sväng för att läsa å lite så bara.

Hann med ett snabbt biceps och axelpass innan jag öppnade portarna. JeppYepp.

LÅÅÅNGFREDAG

Är den dagen längre eller? Känns den längre? KAnske jag har inte kännt efter ännu. Jag kommer vara hemma ikväll, handla lite mat, bunkra upp i kylen för den börjar bli rätt tom vid det här laget.Har inte hunnit med den biten i veckan.SÅ nu är det dax.

Men titta på dethär då, jag är barnslig.

Ovido - Quiz & Flashcards