Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Emma - 26 mars 2008 22:27

Hallå, jag vill gifta mig.

Varför kan inte jag vara som alla andra å bli kär å galen? Ska d vara så jäkla svårt.Tydligen




Av Emma - 26 mars 2008 20:27

Det går idags läget ut på detta.Jobb, träning, jobb, mat,sömn.

Jag upptäckte hur jädrans svårt jag har det att ta det lugnt och koppla av koppla bort. Nu i påskas då jag var ledig i dagarna 3 funkade jag helt enkelt inte som människa.

Kanske blir så? När man är ensam hemma, så är det inte så kul efter massa timmar. Jag försökte göra massa saker, såsom läsa, vila, å så bara men det gick lixom inte. Nä, jag gillar det inte. Jag vill vara igång å ifart.


Såå.Ja Snart är det dags i alla fall att ta mitt pack å dra uppåt norr. Men bara några dagar. Imorgon är det en vecka tills jag åker uppåt norrut.

Skall bli jättebra.Jag saknar dom där hemma, ÅH. Så mycket.

Å det som gör mig mest oroli är att jag kanske gillar det för mycket när jag väl är där?

Jag är orolig för det, tänk om jag vill vara kvar där?


Nej hörrnini.Det får vi hoppas.Jag trivs ju här också.Men till saken hör att jag har aldrig otrivts där heller. Jag mådde precis lika bra när jag bodde där.

Jag jobbade på massa, om inte mer än här. Jag hade finfina arbetskamrater av olika slag.

Men, det har jag ju här också.


Snart skall jag gå hem. Sen kommer jag tillbaka hit på.... 9 timmar.Nästan så man skulle kunna stanna över natta:)

Ovido - Quiz & Flashcards