Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Emma - 19 mars 2008 22:33

Sho vad mätt jag blev nudå.

Jag har ätit massa saker idag så min mage ser u som att jag är höggravid typ.Min mage är inte med alltid, svälld och knasig för allt möjligt? Kan jag ha laktos problem eller.


Nå.Idag fick Emma Nyström en ny tröja. Jag är nöjd och glad!

Imorgon kl 6:00 PIIIP står Elin och väntar på mig.


Sov så gott

Av Emma - 19 mars 2008 08:57

men det är som man gör det själv.Jag har valt det själv så då är det inget att klaga över.Nix


Jag har vaknat upp för lääängesedan med strålande sol in genom fönstret. Så där 0 gradigt ute å luften är så frisk och skön.

Det är dessa dagar som står mig varmast om hjärtat.

Idag är min träja GUL passande för påsk!


Å, nu är det bestämt. PÅ söndag blir det påskbuffé här i stan hos våra norrländkska kompanjoner! Rikitgt trevligt!


I tankarna har jag "en skämma bort mig dag" på påskafton. Jag vill åka bort, en koppla av dag med lite skönhetsbehandlingar,god mat å bokläsning.Baratillägnad mig själv i min ensamhet.Hur låter det?


Ovido - Quiz & Flashcards