Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Emma - 25 mars 2008 20:36

Denna gången för mitt ena öga. Tänk blir jag blind eller nåt?

Herregud, jag slog pappret rakt in i ögat. Nu värker det som bara den, jag kan knappt se och det rinner å bara irriterar.

Hjälp.


Näe, någonting gjorde mig helt less.Jag vill hem NU.

Hungern river och jag längtar efter min obligatoriska kvällmåltid. Denna stund jag alltid har för mig själv, framför datorn i soffan. Jag varvar ner helt enkelt och gör mig redo för en ny dag.

Här i Göteborg bara fortsätter det snöa. Fattar inte när det skall lägga av?

Som tur är är min favoritpojk i gymmet å jag skall snålåka med honom till centralstationen.För jag vill inte gå.Verkligen inte.


Nix.God kväll på er!

Av Emma - 25 mars 2008 14:09

Idag får bli en vilodag från träning.Tanken var inte sån från början, men jag tror det får bli så.

Känner mig trött å sliten i kropp å själ. Bättre då att vial sig och komma igen med 100% ork imorgon istället för då blir det åka av.


Jag skall på blinddate.

Det här kommer bli riktigt spännande.



Ovido - Quiz & Flashcards