Alla inlägg under mars 2008

Av Emma - 14 mars 2008 10:27

JAA.


Jag tycker om detta. Fredag, några timmar på jobbet. Några timmar mitt på dagen hemma.

Med lunch, kaffe och hela rajden ni vet.


Skall ta tillfället i akt och  mysa på. Min fredagkväll skall jag spendera med mig själv.


Av Emma - 13 mars 2008 20:31

Fattar ingenting.Allt är bara ett enda virrvarr.

Det stör mig som bara den, för när det är såhär får jag inte gjort nåt.

Både privat och på jobbet.

I mitt privata liv handlar det mest om saker jag måste göra. Roliga saker kan man tycka men det tynger mest mig. Allt det där med håret, lägenheten, säng, nytt, nya skor, nya kläder,umgänge.

Nä. Jag lägger ner.



Nu får jag ta allt det där eftersom när jag väl får lust.

Ikväll, är jag hemma och ser mina favorit program.


Tänkte läsa lite mer, i min bok.

Av Emma - 13 mars 2008 14:08

Jag älskar att vara uppe på morgonkvisten, likväl som jag älskar att vara hemma mitt på dagen. Bara en sväng så, kunna jobba från morgonen. Sedan tillbaka till kvällen.Det är nåt som jag tycker om.

Så nu, idag torsdag har jag verkligen gjort så.Efter min cykling på lunchen drog jag hem.För att käka lunch och för att fylla på med energi.

Skall tillbaka snart. Får se när.



Torsdagkvällar för mig är fina kvällar. Jag vet inte, men har alltid en sån skön känsla inom mig dessa kvällar. Bra.

Så. Ikväll står kockduellen, skipper samt efterlyst på schemat.Ni hör:)



Av Emma - 12 mars 2008 21:40

Finns massa saker ag vill göra. Problemet är, jag tar mig aldrig för något.


* Gå på salong och färga,noppa ögonbryn

*Ögonfransförlängning

*Slinga och klippa mig

*Ordna med naglar

*Fotvård

*Spa

*Massage


Jag känner att jag får ta en heldag. Snart.

Av Emma - 12 mars 2008 20:16

Jag har problem.Jag kan inte shoppa.Inte alls.Jag har provat jenas för fullt hela dagen. Jag vill ha nåt så jag ser mer kvinlig ut, jag vill inte gå å slasa runt i mina mjukisar dygnet runt.

Det går inte.NIX Lik förbenat kom jag hem med en tjöja, JO, från nike. (ovanligt). En trosa från Björn Borg. En munktröja som e för stor. Samt sockar.

De var ju inte så jäkla kvinligt.


Men, okej.

Det är väl jag som e jag.

Av Emma - 12 mars 2008 09:16

Är jag CP.

Jag tar mig inte ner i tvättstugan, jag har last med tvätt där.Jag är för lat för att gå nerför trappan och ner dit.

Sjukt.

Iställer dricker jag dagens andra kaffetår å funderar på om jag skall köra igenom ett pass i gymmet innan cyklingen.

Jag vill.Fast jag har egentligen kört igenom det mesta redan.

I söndags=Ben, triceps, mage

I måndags=Bröst, biceps,mage

I tisdags=Rumpa,rygg,axlar

Så nixpix. Jag får helt enkelt ta å skippa styrkan idag.


Ner i tvättstugan.

Av Emma - 12 mars 2008 07:54

Det regnar ute, så jag passade på att ligga kvar å snooza lite. Har även tatt mig lite ledig idag eftersom jag kommer få hoppa in lite här och där under veckan.

En skön ledig dag, som förövrigt inte blit HELT ledig med tanke på att jag har cykling och jag har lite annat.

Idag skulle jag hinna med allt det där jag skall göra med mig själv.Jag orkar bara inte ta tag i det.Skit också.

Skall istället luncha med Karin. Sedan blir det lite annat smått å gott.Coreträning samt ngot annat roligt gruppträningspass, måste passa på nu när man verkligen har tid.

Skall botanisera i vårt utbud.



Av Emma - 11 mars 2008 21:09

Jag funderar ju på det här med vad jag skall unna mig. Jag har så jag verkligen kan göra det. Jag menar, vad gör jag med mina pengar? Svar-Inget. Slösar bort dem på nåt fint nikeplagg då och då.

Annrs är det inget mer. Nope.


Vad jag har tänkt var dessa skor jag skrev om i föregående inlägg.Men mer då?

Jo, mig själv. Naglar, även ögonfransförlängning. Ni vet sånna som man kan ha ett tag eller två. Inte för att jag är så fåfäng.Men detta är ett måste eftersom mina egna fransar trillar av.JA det är sant och det är rena rama katastrofen.Snart i alla fall om det fortsätter. Bara på ena ögat, men ändå.Vad har hänt?

Så det är väl en grej jag måste ta tag i. Tänkte också ordna lite med mina ögonbryn. Noppa och färga dem lite mörkare. Det borde väl bli nåt?

Sen går vi ännu högre upp, håret. Få se nu.. hmmm, jag klippte mig senast.Ja, kanske 8 månader sedan. Utifrån det kan ni förstå hur risigt mitt hår är.Gräsligt, och hemskt.


Okej. När börjar vi avprickningslistan?


Ovido - Quiz & Flashcards