Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Emma - 11 februari 2009 14:50

Det har jag lovat att göra idag, den skall stå framme på bordet när han kommer hem för han har match ikväll och vill vila lite innan.

Visst är jag en snäll hemmafru å ställer upp.

Lax,Potatis å Romsås får han. Mycket mat så han orkar:D


Jag har vart på träningscompaniet å lekt instruktör för mig själv  i spinnningsalen.

Körde ett zone 3 pass, å jag hade glömt hur löööövely det är att gå efter pulsen efter ett seriöst upplägg.

Känslan i kroppen idag Melel och lagom upp till tufft men utan mjölksyra,med andra ord 70-80% av maxpuls.


Nix.Spisen kallar:D

Av Emma - 11 februari 2009 09:05

Det närmar sig minsann.

Personligen är detta en dag jag inte gör så mycket annat på än andra dagar. Faktiskt.

I år kommer jag befinna mig på yogautbildning, och min kille kommer ha lagfest. Inte något hjärtandes här inte.

Jag tycker som så att, vill jag göra nåt extra med min kille kan jag väl göra det vilken dag som helst?


Så.Det är iskallt ute.Men solen börjar skina mer å mer. Jag har en ledig dag framför mig. Skall läsa lite,jag skall träna lite å jag skall baka lite.

Ikväll om det är varmare, skall jag på bandy!



Ovido - Quiz & Flashcards