Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Emma - 10 februari 2009 15:05

Jag skall instruera. Body Pump kl 20:00, men innan dess torso kl 17:00.


Jag är på TC, var ut på prommenad, men jag vill inte gå hem där för väntar jag min man som slutar snart.


YesYes.



Av Emma - 10 februari 2009 10:02

Vilken underbart dag som grundar sig framför oss. Totalt underbart må jag säga.

Massa gnistrande snö, kallt och sooolens strålar. Jag älskar vintern idag!



Av Emma - 10 februari 2009 08:43

Mina ben.AJ.Dom har ont i sig. Beror troligtvis på att jag körde ben igår. Ett bra pass, Med 5 övningar. Tog en 30 min, alldelens lagomt tycker jag.

Förstår inte riktigt hur jag skall kunna köra massa knäböj då ikväll på Pumpen:D. Nå, bara köra å se glad ut.


Vaknat med en sovmorgon bakom mig.Hemstudier blir det idag, har lite å å göra.Får se, måste nog bege mig till ett annat ställe för att renskriva å sammanställa. Annars har jag funderat på en sak. Jag umgås som inte med någon!Vad hemskt. Inget jag har lagt märke till egentligen, bara slog mig här en dag. Vem umgås jag med?

Jag är alltså en riktig enstöring. Vad tråkigt.



Ovido - Quiz & Flashcards