Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Emma - 27 februari 2009 23:52




Gott.Vin, mat å kolatårta.

DET gillar jag, allt bra en fredagkväll!Nu är jag hemma, med min favvokille!

Av Emma - 27 februari 2009 18:28

Fick höra en tråkig sak idag.

Farfar,mina gamle farfar. Får se hur han klarar upp det här. Tungt, men alla kommer vi att gå bort förr eller senare.Han är trots allt närmare 90 år.

Han är stark. Faktiskt!


Ialla fall, kommer jag gå ut och käka med Träningscompaniet ikväll. Gott, det bjuds på grillbuffe på valhall. Jag vill ha nåt annat.Konsitg som jag e funderar jag på 2 förrätter.

Kalix löjrommen ligger farligt till.


Idag,så länge.Klasser på lucnhen.Besök av mammi å syster. Angenäm service med min bil.Tackar å Bockar!

Å sen då, ja.Plugget.Jag vet inte hur det går.Känns en aning ostrukturerat.Känns som att jag har massa att göra, men när jag sätter mig med det har jag inget helt plötsligt.

Skall skriva klart min praktik ansökan å sådant.


Å vet ni. I morgon blir det Body Pump kvartalsutbildning för mig. I Luleå.Ny musik och koreografi!Kul!



Av Emma - 27 februari 2009 06:29

Coffe.Det är som det härligaste jag vet(nästan).Vakna upp tidigt,känna sig utvildad.Äta lång frukost,och sedan ha en dag att bygga hur jag vill framför mig.

För det är just det.Att se varje dag som ett tomt blad.

Funderade lite under en dag hur min drömdag skulle se ut,sedan bröt jag ner det till mer realistiskt. Faktiskt så är mina drömdagar realistiska.


Hur ser din drömdag ut? Du kan alltid göra vad du vill med dina dagar. VAD du vill! Däremot kanske konsekvenskerna inte blir det bästa.


Mina drömdagar som jag vill ha ligger rätt nära verkligheten.Det måste ju tyda på att vilka härliga dagar jag har!


Idag blir det

*Yogapraktisering

*Plugg

*Instruerar i Cykel och Core på lunchen

*Besök av mamma

*Ikväll,AfterWork

Ovido - Quiz & Flashcards