Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Emma - 23 februari 2009 07:54

Verkligen,av snön. Har precis kommit in, från att ha befunnit mig ute på gården.Tog snöräven och försökt skott en gång till våran bro.

Ogillar att behöva pulsa i snön och ha massa snö överallt när man väl är framme.Skottat fram våra 2 bilar som knappt syntes där i snön.

Försökte skotta en väg så jag tar mig bakåt när jag skall iväg. Jag har vart med om det förr och då körde jag fast.

Nå, nu tar jag mig fram i alla.


Måndag ja.Också en av mina bästa dagar på veckan. Har vart uppe i 3 timmar. Ville som upp då min karl gick upp.

Så.

Jag har hunnit med lite.Typ tvättat,städat,renbäddat.Sånna hemmafrugrejjer.Jag har ju hunnit med lite hemmakarlgrejjer också.Typ snöskottning och nu-byta säkringen som precis gick.Skit

Nu skall jag skriva ner lite planer för framtiden,skolan och sånt.

Yepp.

Senare gym.Senare lunch.Senare lite mer plugg.


Har kommit på att jag behöver pärmar,pennor,papper för att strukturera upp bland alla mina viktiga saker.


Ovido - Quiz & Flashcards