Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Emma - 7 februari 2009 11:15

Yes. Det har jag. Helt framför mig-att göra vad jag vill med.

Jag har vaknat, tagit det lugnt lite innan jag steg upp. Låg kvar i sängen såg lite tv, läste lite bok och sånt.

Lördagsfrukost med älskling, och nu är jag på väg till samhället.

Har som vart isolerad hela veckan så nu behöver jag ut lite.


Var faktiskt ut igår kväll å käkade. På hotellet såklart. Grillbuffè å kolatårta!

Kolatårta ja, den fanns tillgänglig för kvällen. Så gott så, fastän den blir lite väl mastig efter en hel bit.

Puh.


Jag fick mig ett vinglas också. Inte fel.

Så nu kan jag anse mig som frisk.

Har inhanlat mig verum hälso yoghurt, bra för magen och det känns verkligen hur mild och bra den är för mig mage.

Jag behöver det.


Så, jag har funderat på att baka, plugga och aktivera mig lite idag.


Ikväll blir det lugnt och skönt hemma.Fint

Ovido - Quiz & Flashcards