Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Emma - 22 februari 2009 22:04

Det var det idag. Faktiskt gillar jag att kombinera dessa 2 musklergrupper. Just nu iaf, perfekt med superset så håller man igång och det hela går fort.

Jag borde vara trött efter en lång dag. Har myst på här hemma ikväll efter gym å yoga å grejjer. Gott kvällfika, å massa frukt.


Måndag imorgon.Då skall jag ringa ett telefonsamtal, har lunchdejt, jag skall se i skolböckerna och planera min praktik.

Sedan på kvällen skall jag hålla till i B4,jobbajobba.

Av Emma - 22 februari 2009 15:28

Idag, japp.Jag skall till gymmet här snart.Bara låta maten smälta lite.

Bröst, och sedan tänkte jag åka med på spinningcykeln på Tc. Lite kondition på det hela.

Nixpix. Nu= skriva yogis dagbok. Tänka sig att jag yogade 40 min igår kväll, med stämningfull musik.Samt i morse innan jobbet.


Ikväll skall jag hämta Min Tommy när han kommer hem från sin resa!Längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards