Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Emma - 1 februari 2009 20:26

MMMM.

Fantastiskt. Dags att börja ordna med en praktikplats. Har hört lite idag, klurar och klurar.Vill göra det behändigt för mig, men ändå vill jag att det ska ge mig något i framtiden.En fot in.

Nå.Jag har ju ändå lite fötter här å där.


Hör på världens bästa låt å är stenmätt,skall läsa min braiga bok och ta en härligt dusch.


Adios.

Av Emma - 1 februari 2009 16:21

Min älskade tycker inte om lamm, eller blodigt kött.

Nu passade jag på när inte han är hemma, lagade mig en supergod söndagsmiddag.

Lammfilè som jag fick av Pappa, som jag helstekte. Serverades med Rotsaker i ugnen samt grönsallad och örtdressing.

SÅ, gott! Hade det vart lördag hade jag naturligtvis tatt mig rött till också;D


Nå.


Det är spinning/Pump som står på schemat idag.Jag som instruktör.

Innan dess borde jag handla mig lite till veckan och kvällen.



Ovido - Quiz & Flashcards