Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Emma - 24 februari 2009 15:09


Idag är det spining på schemat.Det kommer piggna till mig.

Fundera på, varför tränar du spinning?Endel tycks tro att det är för benmusklerna. INTE. Syftet är att stärka hjärtat.DVS konditionsträning.

Det vi alla bör fundera över är:VAD ÄR DET SOM DRIVER MIG TILL ATT TRÄNA? Vad är syftet med just ditt pass idag?Vart vill du nå?




Av Emma - 24 februari 2009 12:46

Vi har rast på skolan. Oj, så trevligt.Har vart i matsalen för jag inte hade nån matlåda med mig.Kyckling.Mätt blev jag och gott var det. Dock inte så gott som jag vill, så som mina egna matlådor är.


Ikväll när jag kommer hem skall jag till Tc å instruera, har ju inte gjort det sen i torsdags nu.

Idag kör jag med Zone gruppen, ett zone 2 pass.

Spännande.


Har tänkt att smita hem tidigare idag, Jag ids inte vara hela dagen.

Av Emma - 24 februari 2009 07:58

Det ser ut att bli en härlig dag.


Snön har slutat komma ner och solen har redan visat sig! Nu skall jag vara duktig student hela långa dagen på  universitetet!

Ovido - Quiz & Flashcards