Alla inlägg den 13 november 2007

Av Emma - 13 november 2007 20:57

När jag som funderar på det här inser jag att nåt är fel.

Det har så länge jag minns vart spindlar som jag har haft en otrolig hemsk fobi för.

Jag har haft mardrömmar om natten om dessa hemska varelser.

Problem på riktigt.


Men nu.

Jag har en spindel här inne, säkert har jag flera men det finns en som jag ser.

Den sitter här ovanför mig i taket.

På lite olika ställen, här och där varje dag.

Jag bryr mig inte.

Jag till och med trivs med honom.

NU är det något som gått galet.


Min nye spindelvän:) Hade det här vat för ett år sedan hade jag hat PANIK!!


Av Emma - 13 november 2007 20:03

Idag in i de sista har jag försökt vicka bort min klass.

Det gick inte vägen, då jag lika var där passade jag på a köra triceps i gymmet oxå.Snabbt och intensivt.


Jag har insett att det inte funkar att köra lika många klasser nu.

Får plocka bort någon, vilket är svååårt när jag är kär i dom alla.

BAJS.



I alla fall, hemma äntligen efter en lång dag.

Maten är äten och jag mår KANON.

Har pratat med gamla och nya bekanta idag som för mig betytt mycket.

Så nu.Svettig och äcklig måste jag ta mig en dusch.

NUNUNU.




Av Emma - 13 november 2007 20:03

Idag in i de sista har jag försökt vicka bort min klass.

Det gick inte vägen, då jag lika var där passade jag på a köra triceps i gymmet oxå.Snabbt och intensivt.


Jag har insett att det inte funkar att köra lika många klasser nu.

Får plocka bort någon, vilket är svååårt när jag är kär i dom alla.

BAJS.



I alla fall, hemma äntligen efter en lång dag.

Maten är äten och jag mår KANON.

Har pratat med gamla och nya bekanta idag som för mig betytt mycket.

Så nu.Svettig och äcklig måste jag ta mig en dusch.

NUNUNU.




Av Emma - 13 november 2007 14:37

Stund på dagen eller nåt.


Inte ofta som jag säger att jag är trött, men idag är jag verkligen det. Vilket kan bero på mitt sena nattliga besök i natt, eller så är det nåt annat.


I alla fall, så var det mitt favoritbesök, så då skall man inte klaga.Nixpix


Jag som nu som här, jobbat klart.Men ändå är jag kvar. Bara hänger, väntar på att få något svar, eller få något gjort.


zzzzzz.... nark. Å så god kväll på er.

Ovido - Quiz & Flashcards