Alla inlägg den 22 november 2007

Av Emma - 22 november 2007 21:34

Ja.Jag har börjat fila på den.MEN hur skall jag få sitta under granen nu och klämma på klappar om jag inte ens får åka hem??


Ialla fall så är min önskelista mer fokuserad på mindre saker.

Typ body shop produkter, böcker, mixerstavar och lite smått.

Roligare mer fler och mindre klappar:)



Var in på lush, jag blir bara kär i dom fina paketen dom har där.

Så i helgen kommer mitt fokus ligga på JUL.

Av Emma - 22 november 2007 20:59

Idag är jag jätteglad.

Egentligen har jag ingen egentlig anledning, bara är så.

Har fått flera kommentarer att jag ser så glad ut.Bara går å ler för mig själv. Härligt när man känner så.

Det ka bero på flera saker, troliga anledningar är att imorgon är jag ledig+ att jag skall få LÖN. En lön jag är nöjd med*shopping*.

Jag har fått umgås med en jag tycker om, samt att jag vågade en sak som satt långt inne.Så detta resulterade att min lista på uppskjutna saker minskade.

Jag har haft klass, som jag sedan fick BRA kommentarer efteråt. Detta stärker mig mycket.


Nej.Så imorgon fredag.Hoppas på lite härligt väder bara. MMmmm:)


Ovido - Quiz & Flashcards