Alla inlägg den 10 november 2007

Av Emma - 10 november 2007 23:07

Jag måste bara få skriva här också vad jag såg på DESINGTORGET.

Jo, Sånna små nyckelringar med texter på.

Min favorit var den det stod BAJS på.

Eller ännu bättre

JAG VET VAR DU BAJSADE FÖRRA SOMMAREN.


Haha.Skrattar fortfarande. Exakt min humor.

Av Emma - 10 november 2007 22:53

Ibland kan ajg vara klantig, och idiotisk.

Jag var det nyss. AHHHH.


Nä. Nu har min lördag gått åt till bra saker. Så nu. Laddar jag FÖR fulla muggar till dagen som kommer imorgon.


I Emmas hem ikväll är ljusen med olika dofter tända och cola zeron finns framför mig.Mmmm:)

Av Emma - 10 november 2007 13:17

Igår ja. Då dracks det vin för fulla muggar och till och med en drink slank ner.

God mat i gott sällskap kan man säga.


Nudå.Lördag, kanonfindag ute och det enda jag vill är att vara ute i den. Prommenera, snora i näsan och bara känna mig höstig i den.


Pappa ringde, han var glad. JAg är en snäll dotter som då och då visar min uppskattning genom att skicka små kort elller dyligt.

Igår hade han fått min gåva denna gång, en bok med massa pappa ordspårk.

Detta mestadels för den kommande farsdagen imorgon.


Jag är nöjd att man kan göra människor glada.


Ovido - Quiz & Flashcards