Alla inlägg den 8 november 2007

Av Emma - 8 november 2007 20:46

Det är så sant som sagt.

Jag vill ha någon att pussa på NU.


Jag vet var denna finns.Den jag vill pussa på.Jag är helt klart förtjust.

Jag är för fanken 24 år gammal å jag vet inte ens hur man visar sig inresserad av någon, jag vågar inte, jag är feg.

Jag har HELT tappat det.HELT


6 år sedan jag var KÄR på riktigt.

4 år sedan jag hade ett förhållande på riktigt.


Det är ju fanken helt sjukt


Av Emma - 8 november 2007 13:46


Vad skulle du göra just nu om ALLT, verkligen allt var möjligt?


Fundera på det.


Jag vet då vad jag skulle göra.



Ha en fortsatt fin dag


Av Emma - 8 november 2007 08:45

Fy så fint väder det är ute.PUH

Klart, Kallt och frostigt.

Jag älskar min gröt som jag just har ätit upp.

Med mätt och belåten mage har jag dagen framför mig.

Jag kommer att jobba lite, köra lite klasser, ha lite möte.


Kvällen är sedan min egna.

 Skall bli skönt.Längtar tills ikväll.


NU.Lite kaffe inna jag skall bege mig till stan för att köpa lite diverse bra att ha saker.


Kom ihåg din Pappa på söndag.


Ovido - Quiz & Flashcards