Alla inlägg den 11 november 2007

Av Emma - 11 november 2007 14:28

Tror jag, Eller?


Jag skall i alla fall försöka få till en sådan. Den har ialla fall börjat BRA. Med cykling och core.

De nya programmen har presenterats, och Fy fan vad bra.

Ser verklien fam emot den 1 december, då jag kommer att börja köra dessa.

Tjihooo.


Nu jobbar jag resten av söndagen. Ett tag till i alla fall.

Hade planer på ett rygg pass idag på min rast... får se om det blir av. Känner mig konstig i ryggen idag.


I alla fall så, glädjs jag åt vädret ute idag. Kallt så kallt, men ändå så skönt.


Av Emma - 11 november 2007 08:39

Gröten jag precis har tillagat blev så perfekt så jag inte vill att den skall ta slut.

Alla mina favvotillbehör, rent ut sagt FY FAN SÅ GOTT.


Eftersom jag är lite stressad, skall in till kompassen på utbildningar så måste den ta slut fortare än vanligt, så jag slevar i mig.


Nu är det vinter. Faktiskt.På med mössan!


Ovido - Quiz & Flashcards