Alla inlägg den 23 november 2007

Av Emma - 23 november 2007 23:30

En ny favorit i mitt hem.Shit pommes vad gott.


Lättkesella

Saffran

Lime


Ha som dipp till ex fruktstavar, lite nötter, russin.


Använde det även till min grillade tonfiskfilé.


Nu är det dax för mig att lägga mig. Läsa, sova... Vakna och tvätta.



Av Emma - 23 november 2007 14:22

Ja.Det där kaffet med pepparkakssmak.Jag säger bara mmmm:)

Kvar att dricka ikväl blir mitt lusse te.Förstå, lussete!


Så gott så jag kan knappt bärga mig:SSS


Skall förbi affären sedan också och inhandla saffran som jag skall blanda i min matlagning.


Jul för hela slanten. Kanske i tidgaste laget.MEEN lite tidig skadar inte.

Av Emma - 23 november 2007 13:34

Mätt och belåten.

Allt jag lagar blir så gott.Jag har nästan helt slutat köpa mat ute, efterom min egna hemlagade mat är mkt godare och bättre.Jag älskar den.

Nu blir det att prova mitt nya kaffe med pepparkaksmak och mest njuta av att ha en ledig dag för mig själv.


Min bror fyller också år i helgen.Detta skall ag också förbereda, min present till honom. Lite pyssel och knåp.


Grattis Robert.

Av Emma - 23 november 2007 10:36

Hur kan man döpa sig till puss och kram björnen björnen på olika communitys och tro att man får brudar på det.

TIll råga på allt en 30 årig karl.



Av Emma - 23 november 2007 10:03

Idag har jag unnat mig att sova länge.

Eller kanske inte unnat, egentligen så gillar jag att gå upp tidigt. Så de dagar jag går upp tidigt borde jag säga" idag har jag unnat mig att gå upp tidigt".

Fast idag var det riktigt skönt att ligga kvar.Vaknade först omkring 6 tiden.

Min kropp är inställd att gå upp då.

Sedan så låg jag bara kvar och  halv sov.SÅ skönt det var, funderade hade på lååg musik.


NU skall jag koka mig en kaffe, innan jag gör mig fin inför stadsbeök för inköp av kalender för 2008:))ÅHHHH.

Den skall jag sedan inreda med fina pennor.

VIdare bege mig till gymmet för lite tricepsträning.


Ovido - Quiz & Flashcards