Alla inlägg den 26 november 2007

Av Emma - 26 november 2007 21:25

Jag skall försöka ändra mina tankebanor lite.

Varje dag som jag slutar jobba tänker jag på allt jag inte har fått gjort,vilket är urdumt.

Istället efter varje arbetspass skall jag tänka, detta har jag fått gjort och summera ner det.

Jag får alltid gjort massa bra saker ju.

Fram med det och bort med det negativa.


BRA.



Av Emma - 26 november 2007 09:10

Jag tog nämligen lite sovmorgon imorse.

Inte förrän 7.45 stog jag mig upp ur sängen, detta då efter att ha legat å snozat läänge länge.

Länge för min del i alla fall.

Är stel och seg i kroppen efter mitt combat pass igår.


Just nu känna allt konstigt.ALLT är bara huller om buller i mitt huvud, behöver lite jul och jullov tror jag.

 Jobb ikväll, jag ser fram emot det.


Hej.

Ovido - Quiz & Flashcards