Alla inlägg den 17 november 2007

Av Emma - 17 november 2007 20:42


Jag vet vad jag har.


Nä, ialla fall, min lördagskväll består hemma i soffan. Något inom mig säger what lixom??

SNUS, CIGG ja.. helt enkelt nikotin känner jag ett sug av.

Har aldrig vart beroende av något.HUR kan detta komma sig?


Jag har vart å hälsat på P å C en sväng och talat lite om karlar och hur man beter sig. Jag tror vi tre norrlandstjejjer är rätt lika när det kommer till det.

Japp.


Gruvar mig så frutansvärt inför morgondagen.Yttligare en sak som sedan kommer göra att en sten faler från hjärtat.

Upp 5 på en lördagmorgon.Ta mig till stockholm och södermalm!!

HUR ska jag hitta?HAr aldrig vart i dom delarna ju.


God kväll.

Av Emma - 17 november 2007 17:58

Ja, nu var det gjort. En sten som släppte från mitt hjärta.

Fast nu har jag börjat tänka på den här skjuta upp sjukan igen.

Igår var en sån dag då  den listan minskade i sin omfång.

Idag har också några saker försvunnit från den, men också några saker som tillkommit.


Imorgon när jag reser så jag jag använda restiden för att minska listan igen.


I alla fall så är det lördagkväll. Jag har ätit en alldelens Svingod middag för mig själv.

Nu dricker jag kaffe, och skall snart dra vidare till en nära bekant och ta oss ett vinglas som jag har med mig av.

Vin= Inte fel.


Idag är en sån dag då jag också funderar mycket.

Vad händer och vad betyder det och framför allt VAD är det.

Jag är en sån som vill veta.


Inbokat i min kalender = JULPYNT nästa helg.


Vet ni förresten vad som blev mitt igår?



Så nu jäklar:)









Av Emma - 17 november 2007 11:32

Jodå.Lördag här.

Ibland finns saker man inte har lust med.JAg är väldigt ovan vid den här känslan och måste vänja mig vid att ibland måste man göra saker man inte har lust med.


Jag vill att allt skall vara så bra, på mina villkor, det jag vill göra... Men så kan det inte alltid vara.

Idag har jag en sak framför mig som jag absolut inte har lust med.Jag vill bara va här.HEMMA

Faktiskt.

Tyvärr får jag säga så går inte detta idag.BLÄÄÄ



Men fy fan hur jag beter mig.

Som att jag är 14 och aldrig har kysst någon.

idiotiskt.


Ovido - Quiz & Flashcards