Alla inlägg den 7 november 2007

Av Emma - 7 november 2007 22:16


Its GONE.


Min bästa träningskompis, som får mig att köra på lite extra som får mig på topp är borta.

Den fungerar inte mer.

Den är på lagning!!Kom tillbaka NUUUU.



Av Emma - 7 november 2007 21:33

Idag idag idag hela dagen har jag drömt om ett par nya mjukisar.NU på en gång vill jag ha dem.

Tyvärr får jag vänta till morgondagen med inköpet. ÅÅåå.Vad jag skall glida runt i dem. JAg kan se dem för mitt inre öga, lite för stora, gråa och av märket nike.Japp


Min dag har minst sagt vart full.HELT full.Från morgon till kväll.

Dagen avslutades med ett finfint pass för mina biceps i gymmet. Fick till och med expert hjälp av högsta grad.

Utan att ens behöva det har jag vart kvar på jobbet..... hmmm...UNDRA varför?



Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards