Alla inlägg under november 2007

Av Emma - 17 november 2007 17:58

Ja, nu var det gjort. En sten som släppte från mitt hjärta.

Fast nu har jag börjat tänka på den här skjuta upp sjukan igen.

Igår var en sån dag då  den listan minskade i sin omfång.

Idag har också några saker försvunnit från den, men också några saker som tillkommit.


Imorgon när jag reser så jag jag använda restiden för att minska listan igen.


I alla fall så är det lördagkväll. Jag har ätit en alldelens Svingod middag för mig själv.

Nu dricker jag kaffe, och skall snart dra vidare till en nära bekant och ta oss ett vinglas som jag har med mig av.

Vin= Inte fel.


Idag är en sån dag då jag också funderar mycket.

Vad händer och vad betyder det och framför allt VAD är det.

Jag är en sån som vill veta.


Inbokat i min kalender = JULPYNT nästa helg.


Vet ni förresten vad som blev mitt igår?



Så nu jäklar:)









Av Emma - 17 november 2007 11:32

Jodå.Lördag här.

Ibland finns saker man inte har lust med.JAg är väldigt ovan vid den här känslan och måste vänja mig vid att ibland måste man göra saker man inte har lust med.


Jag vill att allt skall vara så bra, på mina villkor, det jag vill göra... Men så kan det inte alltid vara.

Idag har jag en sak framför mig som jag absolut inte har lust med.Jag vill bara va här.HEMMA

Faktiskt.

Tyvärr får jag säga så går inte detta idag.BLÄÄÄ



Men fy fan hur jag beter mig.

Som att jag är 14 och aldrig har kysst någon.

idiotiskt.


Av Emma - 16 november 2007 14:09

Jag är helt klart drabbad.

Det stod om denna i metro igår. Så nu, urlippt och uppsatt sitter tipsen på hur jag skall ta mig ur den.

Jag skuter upp allt.


Idag på min lista har jag fått strykt några saker i alla fall.Som tur är.


NU är det HELG mina vänner.

Jag skulle ha jobbat till två.MEN kl 10.30 begav jag mig därifrån för att cykla på ett annat center där sjukdommar hade drabbat instruktörn.


Såklart Emma ställer upp.


Nu skall jag på stan och yttligare styrke lite grejjer från min "att göra lista".


Ikväll vill jag bara ta det lugnt.lugnt och lugnt.


Å fy fan vad makrill luktar illa när man har det på fingret.


Av Emma - 15 november 2007 21:32

När jag blir förtjust i någon blir jag alltid så att jag helt plötsligt börjar bry mig om mitt yttre.

 Jag vill göra mig fin, och hålla på. Efter ett tag lägger sig detta, som nu.


Jag höll på i en vecka, nu är det samma gamla mjukisbralla på.

 Men vet ni. Det verkar gå hem ändå.


Fortfarande, vet jag ingenting. Vart jag står eller vad som händer.

Jag är världens töntigaste människa när det gäller sånt här med kärlek.


Helg tar vi imorgon.

HUR skönt? SÅÅ bra.


Kommer dock resa till stockholm på söndag. Tillbaka till Göteborg på kvällen, sen tillbaka till Stockholm på måndagkväll.

Shit.Så här mycket har jag inte rest i hela mitt liv typ.





Av Emma - 15 november 2007 13:37

Jepp.Jag har den här i min hand.I min stereo. Kunde inte hålla mig från att lyssna igenom den.

Dumt gjort, egentligen... blir ju så mkt mer spännande på kvartalen om man inte vet vad som komma skall:(

Men när den låg där på mitt skrivbord på jobbet, gick det som inte att hålla sig.


Bra.Mkt bra.


Så news för er Bp fantaster, vårt nästa Boy Pump program är bra.



Av Emma - 14 november 2007 09:29

Oj, dom pratar om mitt jobb på nyhetsmorgon.

Jaaråsåatt.


Onsdag idag. Jag har som vanligt min cykelklass på lunchen, men efter det så börjar jag idag senare än vanligt.

Sån skön känsla ger detta mig. Jag kommer att hinna hem, jag kommer att kunna äta lunch hemma, duscha hemma och dricka mitt lunchkaffe hemma.

Jag gillar att vara hemma mitt en vardagsdag.

Inte ofta jag är det.


Imorse har jag också tatt mig lite extra sovmorgon.

Sovmorgon för mig iallafall, då jag har kunnat sova fram till åtta.


Fint!




Av Emma - 13 november 2007 20:57

När jag som funderar på det här inser jag att nåt är fel.

Det har så länge jag minns vart spindlar som jag har haft en otrolig hemsk fobi för.

Jag har haft mardrömmar om natten om dessa hemska varelser.

Problem på riktigt.


Men nu.

Jag har en spindel här inne, säkert har jag flera men det finns en som jag ser.

Den sitter här ovanför mig i taket.

På lite olika ställen, här och där varje dag.

Jag bryr mig inte.

Jag till och med trivs med honom.

NU är det något som gått galet.


Min nye spindelvän:) Hade det här vat för ett år sedan hade jag hat PANIK!!


Av Emma - 13 november 2007 20:03

Idag in i de sista har jag försökt vicka bort min klass.

Det gick inte vägen, då jag lika var där passade jag på a köra triceps i gymmet oxå.Snabbt och intensivt.


Jag har insett att det inte funkar att köra lika många klasser nu.

Får plocka bort någon, vilket är svååårt när jag är kär i dom alla.

BAJS.



I alla fall, hemma äntligen efter en lång dag.

Maten är äten och jag mår KANON.

Har pratat med gamla och nya bekanta idag som för mig betytt mycket.

Så nu.Svettig och äcklig måste jag ta mig en dusch.

NUNUNU.




Ovido - Quiz & Flashcards