Alla inlägg under november 2007

Av Emma - 3 november 2007 07:49

Igår , eller i natt var jag hemma jättesent.

Jag tror klockan var efter två då jag steg in genom dörren. Stolt över min gamla kropp som för en gångs skull orkade så länge.


Jag var och hälsade på.

Ett manligt sällskap. JA jag kan inte annat än vara glad.


I kväll funderar jag på att dricka lite vin.Faktiskt

Japp.Det får det bli, om jag så skall göra det själv.

Men idag, stan, centro möte och lite smått.

Av Emma - 2 november 2007 16:34

Ja jag är ledig. Jag hade tänkt att ta mig en sån helg då jag HELT kopplar bort allt som har med detta jobb, träning ja allt det.


Jag vill mest njuta, göra nåt riktigt trevlig.Typ åka bort, eller bara glida runt på stan eller prommenera med en mysig pojk eller vara med mina nära och kära som förövrig är långt borta.


Ikväll, är jag på jobbet. Jag har sällskap vilket är tur.

Ja.Jag har också idag inhandla mig nytt, nya skor och en ny jacka.

Nöjd över priset på jackan. Men inte för priset för skorna.... fast å andra sidan, jag vet ju att det är kvalitet på det hela.


Japp.

Av Emma - 2 november 2007 09:37

Idag har jag tänkt att hämta mitt nordeakort som äntligen har tagit sig fram till mig.Efter det skall jag också hämta paket nr 2, som kommer från hennes å mauritz.Fattar i själva verket inte varför jag skule beställa därifrån, jag kan ju lika väl handla det på själva butiken.

Det lilla paketet som jag skall hämta ut innehåller dessutom endast en trosa.

En ynka trosa. Dom har mage att skicka ut allt jag besällde i olika paket, så frakten blir tokdyr.

Skit HM.


Ialla fall med mitt bakomat i högsta hugg skall jag shoppa lite idag innan jobbet.

Jag behöver Skor. Skor å Skor. I olika sorter.

Jackor i olika sorter även en damsugare. JAAA. Något så roligt som det.


okeej.

Solen skiner å det är helg.Alla helgonahelg.

Av Emma - 2 november 2007 05:44

I natt var det sådär igen.

Jag bara vaknade till, kl var tre. Då har jag ju ändå massatimmar kvar att sova.Jag ville bara upp då.

Kan det ha något att göra med mitt hem?Jag vill knappt vara här ju.

Så nu kl 6 på morgonen är jag uppe, skall iväg till jobbet.

JAg är ledig, men jag hade tänkt att  gå på en morgonklass.Cykel

Sedan kommer jag nog befinna mig kvar där för att typ äta frukost å grejja.


Kanske detta beror på att jag inte vill vara ensammen hemma och äta frukost?

Men jag brukar ju gilla mina ensamma morgonstunder. 



En sak är då säkert. Jag gillar frukost mest av allt.Bara själva frukoststämingen.


Jul

Av Emma - 1 november 2007 11:02

Jag har idag lullat runt i affärer. Roat mig med att drömma mig bort inför kommande julstund.

Tittat på alla fina julsaker som finns i affärerna, i tidigaste laget kan jag tycka...MEN faktiskt har ikea haft dom framme sedan.... 29 september åtminstone.

Jag är inte en sån som köper alla dom här julsakerna långt innan NEJ NEJ, det gör jag samma sag som dom skall fram.Det jag köper det skall jag använda NU typ.


Inför denna julen är jag dock djupt oroad.

Jag har ett enormt behov att ha det som det alltid ha varit på julen.

Ändå sen jag var liten liten.

Jag måste ha tomte, julklappar under granen som skall ligga där kvällen innan.Där sätter jag mig och klämmer och känner.

Vi skall helst befinna mig hos mormor och julklapparna skall öppnas efter maten.

Kanske vid sju tiden,tomten kommer naturligtvis baki fönstret och knackar på.DÅ blir jag galet räädd.


Denna julen kommer det inte bli så.

Jag tar mig inte hem från Göteborg.

Jag kommer få stanna kvar här.Fira jul här.

Själv, utan mamma utan pappa.


GUUUD.


Av Emma - 1 november 2007 07:24

Fan hur dom håller på.


Stadssekreteraren som var ut å drack vin med tv 4 reportern, i varje tiding på varje kanal spekulationer och skvaller.

Okej, dumt om hon hade jour, men va fan låt henne dricka vin.



Ovido - Quiz & Flashcards