Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Emma - 15 juli 2007 15:52

Mig och min blogg, tycker du inte om den har ingen tvingat dig att vara och läsa i den. Jag väljer själv vad jag skriver.Tråkigt att få höra saker som tyder på det.


Iallafall. Barnslig, det fick jag också höra att jag är.

Okej. Jag vill vara det. Så det var rätt.Jag är en barnslig skit:)


Saker som jag roas av


Ramarna i telefonen när man tar bilder:)

Pennor av olika slag

Bollhav

Rutchkanor

Bad(försöka göra olika konster i vattnet)

Tv-spel

Är förövrigt kvar i kiss och bajsåldern.


Shit.Barnsligt!Men det gillar vi.


Jag skall alltid vara barnslig.


Av Emma - 15 juli 2007 12:30

Klockan är bara 12.30 och REDAN har jag haft så många besökare!Jag är lycklig!

Ni gör mig lycklig kära besökare!


Nästan lika glad som jag skulle vara om jag fick gå såhär kär å gullig.Nästan

Av Emma - 15 juli 2007 10:36

Halv elva la jag mig igår, och somnade som en stock!

Sex steg jag upp imorse pigg som en lärka.

Tidiga mornar det är som min grejj det där, hoppade i löpardojjorna. Mycket att hinna med innan jobbet.

Så nu kan jag vara nöjd med mina insatser hela dagen:)

Både morgonlöptur,frukost och gymbesök.Allt detta innan kl 10!

Så söndag.En dag som för mig är en dag jag alltid har kunnat slappna av lite.

Fatta hur effektiv!

Å fanken vad bra!


Nä.Nu skall jag fortsätta njuta av livet.


Ovido - Quiz & Flashcards