Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Emma - 16 juli 2007 19:45

Bara för att jag inte har bloggat på hela dagen.NU  äntligen har jag tid.

Jag har saknat mina egna uppdateringar:)

Det är ingen hemlighet att jag älskar att blogga, läsa bloggar, ja skriva och läsa överhuvudtaget.

En annan sak som jag alltid har älskat är pennor, olika sorter och färger! Så nu på jobbet har jag med mig pennor i blå nyanser, som jag kan fylla min kalender med.


Äntligen idag har solen visat sig.





Nä. Jag har knappt något att säga idag.

Min dag har vart underbar i alla fall.

*Vaknat kl 6

*Solen strålade

*Jag fick min morgontur

*Kaffe och frukost, det bästa i hela världen

*Mitt gympass

*Mitt jobb, och alla jag tycker om här

*Min(?)karl har kommit hem

 *Nu, snart hemgång från jobbet.Hem till min lägenhet!


FAN VAD JAG TRIVS!!

Ovido - Quiz & Flashcards