Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Emma - 6 juli 2007 09:21

Här sitter jag nu på min vanliga plats som jag alltid gör när jag skirver blogg i mitt hem. Påmorgonen, frukosten är intagen, kaffet framför mig, nyhetsmorgon på..och här är jag. Hemma igen.

Jag har inte ännu hunnit känna efter hur det känns. Mer än att jag har besök!

SILVERFISKAR!!!!

Jag vette fan vad jag skall göra med dessa, för dom figurarar i mitt badrum. På snart ett års tid har jag inte släckt lampan i badrummet, eftersom dessa kommer inte fram i ljus.

Men igår.IGÅR när jag kom hem hade lampan i badrummet gått. Otäckt hemskt urch!

Jag måste flytta.Någon som har ett rum ledigt?


För er som har haft turen att inte träffa på dessa varelser, här har ni en!


Nä, men seriöst.HUR FÅR MAN BORT DEM!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards