Alla inlägg den 29 juli 2007

Av Emma - 29 juli 2007 08:57

Funderar jag på vad jag skall göra av min dag.

Är ju trots allt ledig idag:)

Detta skall även bli en dag i vilans tecken, har inte tänkt att träna alls på något vis. Ingenting!

Det verkligen kliar i kroppen dessa dagar, men mitt sunda förnuft säger mig att det är detta jag behöver.

Så, även morgonprommenaden la jag på hyllan.Jepp

Så vad gör jag uppe nu ändå för?

Var ju ändå på fest igår, Blev väl inte a tt jag kom i säng förrän... 3 iallafall.Men ändå, kl 7.30 slog jag upp ögonen förväntansfull över dagen!

Jag hatar denna känsla som jag har idag

jag vill bara skrika, slita av mitt hår, lägga mig ner och sova, fara hem till mamma,gömma mig.

FY fan,hur kan man vara så jääävla DUM.

Besviken och sviken av mig själv.


Urch.Tur då att det är måndag igen. Imorgon.DÅ blir allt bra igen. 


Ovido - Quiz & Flashcards