Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Emma - 23 juli 2007 19:53

Tills jag får karl,barn,villa,volvo och hund.

Just nu gör jag det.

LÄNGTAR.

Tänk er mig



Nä, helt seriöst.

Kan jag vara seriös?

Jag kommer nog inte befinna mig i det stadiet ovan på lääänge.Kanske aldrig?

Jag är så ovan allt som har med kärlek att göra, så jag har helt glömt bort allt.

Kanske blir en sån som flyttar hem till mamma, och bor där resten av mitt liv.Sådär barnlös,ensam och lustig byfåne.

Man vet inte vad livet har att ge.

Vet bara endel saker jag har tänkt mig framöver.


Det var kvällens tankar. 



Av Emma - 23 juli 2007 14:11

har infunnit sig i min kropp just nu! Helt lugn och slut i kroppen på ett skönt sett.

Tränat hårt i dag och nu känns det mer än bra!

Klocka åtta ringde klockan för att då i regnet ta den dagliga morgonprommenaden.Jag har sovit grymt bra i natt, kan bero på att jag sov hos den där "T" och då... Och där brukar jag sova bra.Nåja,i regn, rusk och lera var vi ut ooch prommenerade.

Det är ialla fall ganska roligt att vi båda vill gå ut och gå på morgonen tycker jag.

Jag skulle aldrig vilja ha någon latis till karl som ligger å sover halva dagarna och inte kan förstå mig och att jag vill göra sånna saker.

Riktigt skönt och helt underbart att komma in till GOD frukost, som jag älskar!

Sedan har jag hunnit med Gymbesök där min rygg fick träna sig lite, och efter det cyklingpass som jag höll i:)jag är HELnöjd.


Nu är jag på jobbet.Jag tycker det är myyysigt att jobba när vädret är som det är. Hade jag däremot vart ledig hade jag inte vart så glad över regnet, eller tyckt att det var mysig.

NU skall jag bara ta det lugnt här...:) Sitta och läsa lite bloggar tills det blir lite mer folk.


Idag har jag namnsdag:) EMMA heter jag!

Ovido - Quiz & Flashcards