Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Emma - 31 juli 2007 20:23

Det är sånt underbart väder ute ikväll, så helst av allt skulle jag vilja vara ute i det. Men jag orkar knappt,kroppen värker och jag bara ligger på soffan.

En skön värk på ett skönt sätt.

Skall ändå släpa mig till affären.DET som jag gillar bäst att göra.HANDLA.Så roligt tycker jag.

Måste bara först ta på mig kläder. Är naken också till råga på allt.

Efter diverse insmörjningar efter duschen ville jag torka mig lite så kläderna struntades i.

Råkades slumra till på sängen, och vaknade med ett ryck av att jag fick för mig att någon höll på att sno min cykel som jag förövrigt lämnade ute i trappuppgången.

Som tur var, så var den kvar.


Nu är det klart i allafall.

Jag är helt utan karl igen.Helt

Hur det känns vågar inte känna efter. Men, jag klarar mig alltid.

Men än en gång har jag ännu mer förstått att det där med känslor och grejjer.Nixpix

Singel Emma, alltid lixom.

Förblir nog så.

Rätt härligt ändå.

Känns bra när jag tänker på det.


Kläderna och affären väntar.

Hejs.

Av Emma - 31 juli 2007 15:27

Positiv dag i dag.

*Solen skiner

*Träning

*God mat

*Träff med Pernilla

*Träff med Doris

*Lite mer träning

*Sedan bara vara med mig själv, i min soffa, med min bok.


Jag gillar att vara ensammen.


Sista dagen i Juli. Japp.

Av Emma - 31 juli 2007 09:27

Tisdag.Jag älskar mornar även denna morgon.

Jag har gått upp i gryningen, åkt och kört en klass.Nu är jag hemma igen, och har gjort alla mina morgonrutiner.ÅÅÅ.

Jag gillar verkligen dessa!Älskar!


Idag har jag till och med tagit ledig.Ingen stress, ingenting.

Kl 12 skall jag möta upp min vän D.Vi skall träna vi.BRA, att kombinera 2 saker som jag älskar.Kan lixom inte bli bättre.


Just nu känns allting friskt och rent, och lätt.

Rätt konstigt, men efter en liten tår blir allting så mycket lättare, faktiskt.

Konstigt det där.

Känns som att jag kan börja om från början, allt är nytt och bra.Samma känlsa som jag har på måndagar.


Nä.Kaffe och en dusch.Sedan bara vaaara.Göra saker jag tycker om.


Ovido - Quiz & Flashcards