Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Emma - 3 juli 2007 11:23

MIn kropp vill ha vila idag känner jag! Instruerade ett Body pump pass igår på Tc i Kalix... coh nu idag!Känner mig helt mörbultad! Kanske för att jag inte kör Pump lika mkt som förr samt att jag la på mer vikter på vissa övningar....!Så idag, endast en timmes prommenad i morse i solskenet. I skogen i Morjärv.... Kunde inte njuta lika mycket av denna prommenad pga alla GETINGAR som flög runt mig.

Den som känner mig kan förstå att jag hde PANIK. JAg fick TOK springa för attdom inte skulle hinna med! Men lika fort var dom tillbaka. Nåja.. blev ju hög intensitet på prommenaden iaf.


Så här i norr mina vänner skiner solen från en klarblå himmel!

Jag å Pappa skall till Luleå, storstan och shoppa:) Jag kom på att jag inte vart där påå flera år. Så... Det kan vara kul.

Denna stad var välbesökt av mig under mina tonår.. men det minskade mer och mer tillsammans med minskandet av intresset för shopping.

Så.Nu är  det dax.Återuppliva gamla minnen.Luleå:)


Sedan, har jag bara 2 dar kvar här. Onsdag och halva torsdagen.

Blandade känslor.Endel av mig är lycklig över att skall åka hem, men samtidigt vill ja gråta över att lämna folk jag bryr mig om.


Ha en bra dag nu då;)

Ovido - Quiz & Flashcards