Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Emma - 30 juli 2007 18:28

Som läser min blogg!

Jag älskar det, då bloggen har blivit som min bästa vän. Mitt sällskap om morgonen då jag äter frukost och om kvällen då ag är ensammen.


Jag har haft 80 läsare idag.

För mig är det MKT!

Hoppas ni gillar det ni läser och ser:)



Av Emma - 30 juli 2007 08:33

Efter en härlig morgonprommenad nu på morgonen är jag mer än lycklig.

Mina måndagsmornar är nästan heliga för mig.Dom ser alltid likadana ut och jag jobbar alltid kväll på måndagar.


Är återhämtad nu från lördagens fest:)Jag tog det lugnt med alkoholen, som alltid.

När det blev dax att gå ut på krogen, då gick jag hem.Som vanligt också.

Faktiskt är det så, jag ser INGET nlje i att stå där i långa köer, köpa dyra drinkar och stå å bultas å trängas överallt.Så jag står gärna över sånt.

Men trevligt hade vi på festen.GOD mat, då är jag nöjd.


Så därför.Lägger jag in 2 bilder.

Jäklar vilka ena som hängde där på festen!

Ovido - Quiz & Flashcards