Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Emma - 8 juli 2007 13:52

Försökte mig på att ta mig ut till Ikea idag som jag skrev.Det gick inte så bra för mig. Jag gav upp... jag tog mig in till stan och tänkte äh, jag handlar saker till mitt hem här istället.

Så jag dök in på hemtex...där jag fick mig servetter, ett nytt duschdraperi och nya handdukar.Det var det. Sen orkade jag inte mera.

Hoppade in i första bästa spårvagn och åkte hem och satte upp mitt nya draperi.

Det är helt genomskinligt. Bra så jag kan se ut när jag står bakom.

Så det var min dagsutflykt det.

Snart nalkas det dagens träning. Blir gymmet och efter det ett cykelpass. LÄNGTAR för jag känner mig seg i kroppen:)Brukar släppa när man kommer in i dom lokalerna:)


Sedan.Skall jag och Doris hänga lite!Jippi.


Hejhej!

Av Emma - 8 juli 2007 10:38

Igår kom mi klatiga sida fram. Jag spillde ner hela soffan(nästan), datorn, golvet med te. Över min fina dator! Stackars den...Snabb som jag är väde jag den upp och ner fort som attans, och då verkade det som att de klarade sig:) Jag förberedde mig på det värsta att behöva köpa en ny.Nu på direkten.


Idag söndag.

Den hära karln jag brukar umgås med har åkt iväg till ett annat land, ett varmt soligt land.Här sitter vi i regn och rusk.

När skall det sluta?Ska en sommar vara såhär??


Jag skall ut till ikea jag.Jepps

Ovido - Quiz & Flashcards