Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Emma - 9 juli 2007 21:25

Idag har jag och min vän D hängt runt på stan.Vi handlade trosor för hela slanten.

Jag är helnöjd med min shoppingdag som ägnades helt i trosornas värld.JAg bara älskar dom.

Randiga trosor i olika former!


Jag bara längar tills jag skall ta på mig dom nya. Kan verkligen känna så.Nytt å fräscht.JAA


Så i natt.I sängen, med mina renbäddade lakan, med mina nya trosor. Längtar till sängen!Hihi.


Puss!

Av Emma - 9 juli 2007 08:40

Måndag alltså.Så länge jag minns har jag alltid tyckt om denna dag.

Denna mååndag är också lite speciell eftersom min semsester är slut just idag,min familj kommer hit,jag är ledig ikväll.

Inte som alla andra måndagar. Som brukar vara tvärt om.Inte ledig, ingen familj och semestern brukar inte ens vara i närheten.

Vaknade tidigt imorse till toner av Brick and Lace som jag visst hade som väckarsignal.


Får besök av min syster ikväll, som skall bo här.Mamma å hennes karl skall bo på hotell.


Jag skall snart cykla:) Det är nu mer än 3 veckor sedan jag instruerade i det. Bra.


Nä.tvättstugan kallaar:)


Ovido - Quiz & Flashcards