Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Emma - 7 juli 2007 18:36

måste bara delge er hur stolt jag är över mig själv.

har alltid haft det i min hjärna att jag inte klarar av att springa mer än korta stunder.

men nu, har jag gjort det! Har sprungit låångt i regnet.Det fanns inget stopp på mig.

kanske skulle ta och bli marathonlöpare?:) hihi.

Av Emma - 7 juli 2007 15:53

Idag är det lördag. MIN egna lördag. Jag skall bara vara med mig själv och ro om mig själv.

Ibland eller rätt ofta får jag för mig att jag vill vara helt själv.En riktig enstöring. Japp.Idag är en sådan dag. Såhär går jag. Alldelens ensam, i världens fulaste kläder, och ser ut.. ja helt kostig, sliten...MEN jag gillar det.

Vet inte riktigt än vad jag skall hitta på..

mer än att

*läsa

*äta

*dricka cola zero

*springa

*fixa ny musik


DET är min kväll.Har inte vart hemma nåt än.

Igår höll jag till ute tills skogs. Faktiskt.Bra Skojjigt.Kul


Förresten.

Lite nya bilder:)

Jag och min bror!




Ovido - Quiz & Flashcards