Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Emma - 24 juli 2007 07:13

Igår klockan 21.40 när jag steg in genom min lägenhetsdörr kom ett rus av lycka över mig som det alltid gör.

Jag prenumererar på 2 tidingar. Bägge dessa hade dampt ner i brevlådan.

Lycka, som sedan övergick till oro!

Räkningar som också hade dampt ner. Vart kommer dessa ifrån? Vart mycket mer än vad jag hade räknat med JUUUU.

dels pga av mitt nya telenor abonnemang som skulle vara så billigt och bra. Mm... 900 spänn! Det är fan inte blilligt.


I alla fall har jag med mig mina båda tidningar hit till jobbet.Hade tänkt att läsa lite i dom idag, om det hinns med.Hinner ju inte med dom hemma.Somnade igår så fort jag slog upp första sidan.


Idag skall jag igen till T. Men först skall jag jobba, träna och cykla å sånt.

Men sedan. Då far jag.




Av Emma - 24 juli 2007 07:09

http://www.fultal.com

Hahaha:)


Mitt resultat:


Ditt Fultal är över Socialstyrelsens rekommenderationer. Ditt Fultal är: 209
Du tillhör Fultalsgrupp 5

Ditt Fultal är över Socialstyrelsens
rekommenderationer.


Analys:

Du befinner dig i en farlig situation.

I det intervall du hamnat i har ditt fula leverne ännu inte tagit över och du prioriterar fortfarande behov, såsom hunger och sömn, högre än sexuell stimulans.

Var dock på din vakt!

Du står på tröskeln till ett svårare sexuellt missbruk. Vid fortsatt höjning av ditt fultal finns risk för att Maslows behovstrappa vänds på sin ände och ditt liv slutar i sömnbrist och självsvält till tonerna av dansband och Ibiza-disco.

Vårt råd till individer i denna situation är följande: Be kvinnor/män i din närhet använda pösiga, vita sloggitrosor. Använd själv vita, pösiga sloggitrosor.

Är du kille bör du dessutom sluta äta ägg och annan proteinrik mat samt placera en bild av Birgitta Dahl på nattygsbordet. Om inte dessa åtgärder hämmar din sexuella lust bör du låta kastrera dig eller i alla fall hoppa från hög höjd ner på ett trappräcke.

Lycka till!!!

Hahahaha. Hur kan det har blivit ett sånt svar? Sexuellt missbruk?

Det tror jag inte!



Ovido - Quiz & Flashcards