Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Emma - 25 juli 2007 20:31

Jag vet nu vad det är.

Jag är riktigt oroad över att inte veta vart man har folk i sin närhet.

Speciellt inte när man tycker om dom.

Jag har just idag kännt konstigt nog att jag saknar någon!!

En ovan känsla som jag inte haft på århundraden typ.DET gör mig illa till mods, jag hatar att inte ha kontroll över saker och ting.

Verkligen hatar.

 Jag är en riktig rutin och kontrollmänniska, från morgon till kväll.

Allt går på mina rutiner och jag gillar det.


Just nu, vill jag mest äta mat.Så kan klockan slå sluta jobbet så jag kan gå hem till mitt hem.




Av Emma - 25 juli 2007 15:30

Just idag kom den känslan upp, den jag inte kan styra över eller komma på vad det är.

Just känslan över att jag oroar mig över någonting, att något är fel. MEN jag kan inte göra nåt åt det för jag kan inte sätta fingret på vad det är.

Kan nästan säga precis när jag kom till att få denna känsla. Som tur är går det alltid över till dagen efter.


Jag har ialla fall fått min dos av underbara människor i min närhet idag, Doris å CO<3

Vi har tränat våra fina muskler vi.

NU är EMMA på jobbet,så jag skall ängna mig åt det.


I min kyl här har jag raddat upp med massa mat.Som jag gillar det.Längtar tills min rast.

Är redan hungrig:/

Ovido - Quiz & Flashcards