Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Emma - 26 juli 2007 21:34

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?Din vuxenpoäng är: 15.1 
Din ålder borde vara 27.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

www.vuxenpoäng.com


testa du med:)


Av Emma - 26 juli 2007 16:54

Sista timmen på jobbet gick bra trots allt. Sedan dök Jenny in med en god kaffe till mig, precis som hon kunde känna av mina tankar.

När jag nu är hemma i hemmet kan man inte bli annat än glad:)

Redan nu har födelsedagskorten börja dimpa ner, dagens kuvert innehöll 2 trisslotter, och ett meddelande om att det sätts in en slant på mitt konto.TACKAR

I alla fall.

Skapade fram

150:- JIPPIEEE:)Nu skall ja bjuda alla mina vänner på en drink på lördag;)


Har även fått denna av min älskade syster


med tillhörande text



Kan inte vara annat än glad.


Chao:)


Av Emma - 26 juli 2007 13:16

Jag skall alltid vara så snäll.Se till så att andra har det bra.Just nu.Alldelens precis ringde min kära kollega och vän, och frågade om jag kunde stanna en timme till.

Jag vill verkligen inte.MEN ändå säger jag JA. Det känns just nu så jobbigt så jag mest vill gråta!!!

Det enda som kan göra att allt känns lättare skulle vara att någon kom in med en god kaffe till mig nu.Eller att min drömprins kom in här, eller något liknande.

Jag är jättetrött.REN idioti av mig att säga JA.

Nu hinner jag inte vila innan min klass ikväll.

Helt enkelt, får jag skylla mig själv.Jag får blogga mig igenom dessa timmar som är kvar. Min chef var heler inte här idag, så min lunch mat var inte så planerad.Hade egentligen tänkt att gå ut och äta på lucnhen, men nu gick inte det.

Delikat måltid i form av tonfisk,äpple,bönor,pumpafrön och kokt äggvita-man får ta vad man haver. Men, det var gott.

Skulle inte sitta fel va?



Nonono.Bara kaffet ingen choklad för mig.



Av Emma - 26 juli 2007 12:35

Denna sommar, ibörjan av juni var det såg jag framför mig en varm sommar med mycket sol och bad.

Därför investerade jag 2 bikinis!2!

Jag har inte köpt en bikini på flera år, så jag tänkte ja nu jäklar skall jag vara fin på stranden.

Hmm... Få se då, hur ofta har jag fått användning för dessa?

På ett ungefär 2 dagar. Det var då i början av juni.Thats it.

Har redan packat bort dom. Nu är ju hösten här.

Där var den solbrännan.



Men jag är lika glad ändå:)


Under årens lopp har jag blivit mer och mer fäst vid body shops produkter.Speciellt deras body butter.

kom just på att min är slut och jag måste genast springa in på närmaste butik och införskaffa mig en ny.

Min hud mår underbart när den får känna av den.

Om jag bar hade några pengar inne på kontot. Slog en nolla för mycket och tog ut mer än vad jag ville.

tusental i ställer för hundratal.jobbigt, sedan föll detta i glömska och jag trodde jag hade mkt mindre pengar kvar.

Men SOM tur var kom jag på vart dom var.


Snart skall jag hem till min soffa.

JAAA!

Av Emma - 26 juli 2007 07:10

Idag kommer jag vila upp mig kropp endel hade jag tänkt.

Ingen styrketräning för mig idag. När jag kommer hem efter jobbet, skal jag lägga mig och vila.

Jag känner att det är det som behövs idag. Har trots allt gått upp kl 4.25 imorse för att hinna gå/jogga till jobbet. Jag nästan längtar ut till att röra på kroppen så på morgonen efter en hel nattssömn.

Guld värt. Så nu, efter intag av gröt, protein och vitaminer sitter jag här som vanligt med kaffet i hand och bloggar.Även läser mina favoritbloggar.

Min morgonrutin som består.

MEN, nu är det på väg  mot höst. Det var ju för sjutton mörkt imorse, inget som jag märkt av tidigare mornar.Men idag....!

Ganska mysigt tycker jag.

Så dagen idag.

  • Lite  jobb
  • Mat
  • Kaffe
  • Jobb
  • Mat
  • Kaffe
  • Hem
  • Soffan
  • Köra klass (oj, inte hel vila)
  • Soffan
  • Sova

Ser ut som en bra dag det hära.


Tack så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards