Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Emma - 22 juli 2007 17:25

 Eftersom jag har vart så duktig och effektiv imorse så har jag fått min belöning nu.

En iskall pepsi max. Det är svårt att motså dom här dom är i kylen på jobbet.Riktigt svårt. Men idag var jag trots allt värd en.

Vad har jag gjort som jag tycker är så duktigt då?


Jag steg upp 5.30 En söndag, utan att ens behöva det. Jag har hunnit med att prommenera, jag har hunnit med att köra ben och biceps i gymmet.Jag hann äta min underbara frukost med dagenns GP i handen.Jag hann till och med diska och plocka undan innan jobbet.

Nog fanken får man ta sig en Pepsi då:)


Eftersom jag skall bort ikväll så ville jag ha det fint när jag kommer hem igen imorgon kväll. Jag kan inte lämna hemmet odiskat och ostädat.

Så denna dagen är återigen en + dag!


v 30 framför oss. Det är mkt den veckan, riktigt mycket faktiskt.

 Men snart är hösten är, det är då det lugnar ner sig lite för min del.



Av Emma - 22 juli 2007 13:08

Min melodi idag.

Gällevarehäng, sluskig, flottig.

Nämen då är allt som det ska, riktigt bra:)


En fråga jag ställer mig nu varje dag är.Ska jag eller ska jag inte?

Jag vill, men samtidigt vet jag inte om tidpunkten är rätt?

Kanske anmäler mig.

Faktiskt.Det är  ju nåt jag vill gå någon gång i alla fall.


Igår kväll när jag var på väg hem ropade en äldre herre till mig:

-Hörrudu fröken!

Är det inte du som hoppar över hinder!


Tackar, jag tycker hon är SÖT.

Ovido - Quiz & Flashcards