Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Emma - 13 juli 2007 19:59

Det fick jag klart för mig idag. Tors-lördag om nån vecka.


Vi skall spela spel.Fråga mig inte vad det innebär, men så lät det.

Spela spel:)Vad för spela kan man ju undra, dom spelen jag har erfarenhet av är ex. finns i sjön och hej knäckt.

Nä, men frågan är?Vart skall vi bo?Får vi hotellfrukost?DÅ är det skrivet i STEN att jag kommer.


Hela dagen avverkad snart.

Jag är slut i kroppen, i huvudet överallt. Skall bete mig som en pensionär och lägga mig snart.

Klockan är bara 20.00 Det är mycket nu, MEN det går även bra nu.

 Problemet med sömn kommer inte kvartstå ikväll.



När denna helg har gått så kommer också min man hem.

Faktiskt så skall jag erkänna att det är roligt.

Omedvetet saknar jag han:) MEN det är inget man talar högt om, jag låtsas inte om det.


Joråsåatt.

Åh.Imorgon.Då får jag vila ut mig.

Sköööönt.


Hejs!



Av Emma - 13 juli 2007 07:11

Jag har aldrig haft problem med sömnen.Har alltid vart den som somnat innan jag ens har hunnit öppna en bok.

Men nu, nu har jag verkligen fått känna på det. Otroligt jobbigt.Det tär verkligen  på en  när man vet att om 3 timmar skall man upp.

Jag tror att jag omedvetet stressar, känner att jag har mkt osv. När jag tänker efter så är jag aldrig ledig en hel dag.Visst hade just semester, men då var jag stressaad för jag var rastlös.

Dagar jag är ledig från receptionen, då kör jag alltid någon klass..sällan jag är helt ledig.

Detta måste jag verkligen ändra på, det går inte i längden´,just nu trivs jag med det..men tydligen är det någonting som inte stämmer när jag mår såhär om natten.

Jag kan verkligen inte ta det lugnt och detta JAG VET är någonting som jag SKALL jobba på.

Så denna natten räddades av

fungerade faktiskt.

Fick tipset av mammas käresta och detta kunde rädda min sömn.

Skönt när jag vaknade kl 4.15 och kände att jag hade sovit.

 Såsmåningom iväg för min morgoncardio, som idag blev på cykeln.

Så nu, jobbandes ännu med smaken av min underbara frukost i munnen.


Blev även att sola imorse. Glad och känns lite fräschare när detta är gjort. Mkt man hinner med när man är uppe i tid.

Jobbar ändå fram till 15 idag. Naturligtvis blir det dåå ett cykelpass som jag skall leda på SATS kompassen. SEN mina vänner, då tar jag en LUGN fredagskväll.

Läsa min bok, mysa, dricka te och lägga mig tidigt.

Jag längtar!!


Min Mamma, min syster och mamma karl har vart här nu i veckan! Det har vart jättebra.Har dock inte hunnit umgås med dom på länge.

Igår var vi ut på restaurang i alla fall, dom som känner mig vet att sånna tillställningar som att gå ut och äta är en av dom bästa sakerna jag vet.

Emma, mat ,restaurangbesök. Det passar.

Vi var på TARAS en turkisk restaurang på berzeliegatan.

jag kan vara besvärligt med min mat, det skall vara så, och inte det med istället vill jag ha det... servitriserna blir oftast... less på mig.

MEN, igår.Den rätten jag tog, jag behövde inte ändra på nåt.PRECIS som jag ville ha det.MUMMS

Denna rätten var

Grillade tigerräkor med helt enkelt sallad.

Ingenting annat.

Salladen var lite matigare och supergod:)

Ett stort + i kanten!


 



 



Ta det lugnt idag.

FREDAG DEN 13:DE!



Ovido - Quiz & Flashcards