Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Emma - 4 juli 2007 22:46

Idag har vart en sådan dag.

Försökt uppliva gamla minnen och träffat gamla vänner/pojkvänner.

Det började med att jag gick på stan kikade på vero moda.

 Första försöktet att återuppliva gamla minnen(var ett av mina största intressen när jag bodde här, se om dom fått in nya kläder)

Sedan har jag träffat upp min gamla bästa vän under gymnasie tiden!Verkligen kul och trevligt.

Hon har 2 barn + dom flesta andra som vi gick skola med!ÄR JAG EFTERBLIVEN SOM INTE ENS ÄR I NÄRHETEN?

 Sedan var det dax igen, mitt tredje grejj att återuppliva gamla minnen. Jepp, där var han.Min gamla ungdomskärlek.Har nog aldrig vart så kär som i han faktiskt. Trots denna kärlek har jag nog heller aldrig gråtit så mkt som under den tiden.

Vi höll nog ihop 1½ år.

Han har jag också träffat på och fikat med.

KUL att se honom igen!

Sedan... har jag tatt Mammas bil och åkt ut... runt runt stan:)

Detta också en gammal sysselsättning.


Ja. Nu är jag totalt slut.Och nersvettad. Det är verkligen sommarhetta här.

Jag skall svettas vidare.. ner i sängen.

God natt


Av Emma - 4 juli 2007 11:56

Bildar en stor å:) Jag hittade en femkrona här på bordet som jag så smidigt stoppade ner i min plånbok. Kan vara min som jag lagt där.


I alla fall.Nu är klockan tolv och jag har gjort alla mina morgonrutiner.Inklusive disken åt mamma. Solen är såå fin ute och det är såå varmt.MEN, ändå är jag inne.Egentligen borde man bada, vara på stranden. Jag vill inte.Jag vill bara se solen.Inte vara i den inte nu.Kanske på en timme... men inte nu.

Min kjol är på mitt nya linne från igår sitter fint. Bra.


Jag är redo att möta dagen:)


Här nedan finner ni en bild på mig, om en timme ungefär.


trevlig dag!



Av Emma - 4 juli 2007 08:59

i vårat hem.

Mamma och syster skall ut till våran stuga på granholmen.Jag stannar i stan efter som jag skall fika med några gamla bekanta:)

När mamma skall åka iväg så har hon nu många järn i elden. ALLT gör hon samtidigt nu.

-Bakar bröd i ugnen

-Steker en stek inför kvällens middag

-Kokar äppelkräm

-Diskar

-För ett väsligt liv i försök att få upp min fjortissysyter

-Tvättar i tvättstugan en trappa ner


När jag kom in från morgonprommenaden tänkte jag?VART har jag kommit.Min mamma är en riktig sömntuta.Har man tur stiger hon upp 10.


Ja.

2 dar kvar här-fortfarande blandade känslor.


Min dag idag- Träning, Lunch, Fika, Möte med en gammal "vän", Cykling, Middag.....Sova:) För att sedan möta min sista dag här!


Ovido - Quiz & Flashcards