Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Emma - 17 juli 2007 12:48


När vi for till Kalix ritade P denna bilden. På mig och henne, vi står på en planka, för att se vem som stod kvar längst hemma i Kalix.


Hon har inte presenterat vinnaren.

Så nu gör jag det!


AND THE WINNER IS: Emma Nyström

Av Emma - 17 juli 2007 12:31

Här står jag, dricker nyinköpt kaffe från dahls, med sojamjölk som jag gillar det.

Mätt i magen av att ha avnjutit min lunch.

Trött i huvudet av KYLENS BRUMMANDE! Fan, kan nån bara kasta ut den där jävla kylen.Snart, jävligt snart får jag raseri utrott.

Har hört på det där nu i 1 vecka.Nu orkar jag inte mer.


1 och en halv timme till skall jag höra på det.Sjukt länge.

Framför mig idag

*träning

*klass

*karlbesök


Låter som en bra dag det här.

Av Emma - 17 juli 2007 07:32

Snart som sagt fyller jag år.

Jag är rätt ung fortfarande.

Jag ser fram emot att bli äldre och ännu äldre.Jag har frågat min mormor om åldrar, han svarae ett klokt svar "alla åldrar har sin tjusning" och det tror jag verkligen.

Jag ser fram emot mitt framtida liv, med förhoppningsvis barn, se dom växa upp, barnbarn.. se dom växa upp. Shit vad roligt.


Nä.Så sant så.

Förr och som jag vet så måga andra i min bekantskapskrets känner, är Panik efter "att bli nåt" Börja plugga, tjäna pengar, få en bra karriär å grejjer.Det är så mycket ppåtryckningar efter sånt från alla håll, man skall vara ung och redan ha hunnit långt.

Jag har också haft dom tankarna, och dom kommer tillbaka lite då ooch då.

MEN, jag tror faktiskt att trivs man med det man gör(som jag gör nu, och jag känner mig rätt lugnt i detta) så behöver man inte BLI NÅT.

Det handlar inte om det, utan mer i hur man mår själv.

Jag tror inte jag skulle trivas nåt bättre om jag gick massa utbildnigsår. Jag kanske skulle trivas skit.


Mamma min, hon mår bra. Hon trivs bra på sitt jobb, hon tjänar inte mycket pengar.

Hon är undersköterksa och vart det hela sitt liv, å det är ingen som säger att hon hade vart lyckligare om hon valt en annan väg.


NIX, det här med åldernojjor, pluggpanik, tänka att man måste göra nåt, göra karriär osv.

jag tror inte det har med det att göra utan mer i hur man mår själv!


Nog funderat.

Inatt sov jag inte  bra. Har vaknat typ varje halvtimma och trott konstiga saker.Typ att det kom en spindel ner på mig.

När klockan ringde halv fem var jag inte ens trött, för jag hade inte somnat riktigt.

Redo för min morgontur.

Kaffet köptes på centralen, sedan min goa frukost här.På jobbet.


Vet ni, det skalll även regna idag sägs det.Ovanligt



Ovido - Quiz & Flashcards