Alla inlägg under augusti 2007

Av Emma - 11 augusti 2007 17:51

Det mullrar åska ute.För fullt.Vet ni vad detta innebär?JO.Det hotar mig joggingtur. Å det suger.

Shit pommesfritt.

Nä.

Jag får helt enkelt bege mig ut i regnet ändå.JAG GILLAR REGN.Ibland


Det är som BRA.


Nee.


H

Av Emma - 11 augusti 2007 17:28

Ikväll är min plan att dra ut å springa. Efter gårdagens sittrace är jag helt trött.

Blir alltid så otroligt trötter av att sitta.

Vi höll till i stockholm.Spelade spel och det var fantastiskt bra tycker jag.

Lärdomsfullt och ger inspirtion.

Kom hem idag.Så nu sitter jag här, lördag, snart kväll och det enda jag vill göra ikväll är att ta mej en ordentlig joggingtur och efter det halvlägga mig i soffan, ny duschad, med mjukisbrallan,med min alldelens egengjorda smootie, med min alldelens nya bok.

Kan inte bli så mkt bättre enligt mig.Att få vara lite ensam.Lugnt skönt, ro.

Näråsåatt.

Nu är det dax.


Ta mig i kragen å ge mig ut.



Av Emma - 9 augusti 2007 16:30

Jag har två goda vänner som hete Pernilla och den andra Anna Karin.

Dom är båda glada idag.

Pernilla har klarat simprovet. ETT stort grattis till henne.(HOn skall bli Polis)

Anna-karin har kommit in på skola i NOrrköping.Sjuksköterska skall denna bli.

GRATTIS får jag säga.

JAg blir nervös.När folk i min närhet skall plugga å flytta å grejjer.

Måste man plugga eller vad är det frågan om?

Måste jag också flytta?Kanske blir ensam kvar här?


NÄÄ.Jag vill inte flytta, jag vill inte plugga.Jag vill leva här å nu.


Av Emma - 9 augusti 2007 08:28

Idag, japp. 18.30 väntar taxin för att ta oss ut till landvetter.

Kul att åka iväg en sväng.

Bryta rutinerna i vardagen som jag annars älskar.MEN just när jag åker iväg så ser jag hur jag verkligen älskar mina rutiner. HUr jag gillar min vardag.


Ialla fall idag då.

JAG jobbar.Faktiskt detta också en annan sak i mina dagliga rutiner.Jag står på ett annat center.INTE mitt trygga holmen.

Men det är kul, lite ombyte.


Sluta elva.DÅÅ.Skall jag göra olika fysiska aktiviteter innan resan. JIPPI, det bästa av allt.HOTELL FRUKOST:)

Av Emma - 8 augusti 2007 14:39

Ilskan.

Denna gången var det en stackar tjej som fick utstå detta.

SHIT lixom, jag måste ha kort stubin idag.

Hon gick på cykelbanan, där jag kom farandes.

Hon fick höra ordet IDIOT från min mun. Dumt av mig att kalla människor för detta.

Jag är inte mig själv idag.


Annars har jag det bra. Är helt själv på jobbet.Dom andra är på kick off å grejjer.


Jepp-så än har jag inte blivit så mkt klokare:S

Av Emma - 8 augusti 2007 08:35

Ibland, blir jag helt ARG.Typ utan anledning.

Imorse var en sån situation. Ni vet när man känner hur det lixom bara går en ilning genom hela kroppen.DET känns i armar å ben överallt.

Idag var det en stackars city tidningsutdelare som fick utstå detta.

Jag hatar dom dära utdelarna.JAG orkar inte med dom mera.Imosre var måttet rågat.

Denna jävla utdelare var dessutom ful, och som grädde på moset kom han dansandes mot mig med den fula tidningen.

JAG var ju för guds skull ut på min mogonrunda.


Hela onsdagen nu framför mig.

Jag skall

*ha cykelklass på SATS kompassen.

*jobba

*hem


Under jobbets gång har jag tänkt att ta tag i lite saker som jag går å funderar över. Håller tummarna för att få nån rätsida på det hela.



Av Emma - 7 augusti 2007 10:58

Jag måste få blogga lite om min vän Doris litegrann.

Jag känner att jag saknar denna underbara tjej, just NU!Då jag förfullt pratar med henne på NS.

Denna tjej tycker jag om mycket mer än avocado och min proteindrink lixom, och det vill inte säga liiiite.

Ialla fall, måste få berätta om när jag typ inte kände henne alls. Jag var Ny på SATS.Stod i omklädningsrummet och hade just duschat.

Då den här D uppenbarades sig, det första hon sa var"har du fått knulla nåt i helgen" försiktig och blyg som jag är höll jag ju på att svimma kan ju fan inte ens prata om sånt.

Mitt svar:lite försiktigt neej.

Då fortsatte hon "men inte ens lite?Har du inte ens fått ligga å småknulla lite?"

Chockad tog jag mig hemåt:)Hihih.

Helt ovetandes att denna underbara dam nu är min kära vän!


Hon är för härlig.

Andra ord som har kommit ur hennes mun"kom in i duschen nu och tvåla in mina bröst"

Liknande.


Jag gillade henne från första stund. Då vet ni.

 Läs hennes blogg.


www.veryflashy.blogg.se




Av Emma - 7 augusti 2007 09:40

Okej.Har vågat öppna den här dagboken igen.


Så innan jag hoppar in i duschen skall ni få ett till smakprov ur min fjoristid.

"PÅ piteå dansar och ler fick jag massa kondomer,  så nu ryker oskulden snart"

Hahaha,nä.

Måste samla mig för att läsa vidare.


Ovido - Quiz & Flashcards