Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Emma - 19 augusti 2007 20:04

Idag blev en rätt jobbig dag. Vet inte vad som utlöste det hela, var helt lycklig efter mitt lyckade pass idag. MEN nu.Känner mig rätt meningslös.

Vad gör jag som?Ibland känns det som att jag inte gör alls något vettigt.

Det som jag gör i mitt liv är Jobbar,äter,tränar och sover. Mestadels.

Jag  ÄLSKAR det och jag vill göra det.

Men nu känns det inte lika bra.Jag vet att jag inte kommer känna så imorgon när jag vaknar. Då är allt bra igen.

Min älskade familj som står mig närmast, är typ 14o mil från mig, träffar dom typ 3 ggr per år. Är det bra?Skall man leva så ifrån sin familj?

Ibland undrar jag.

Köpte ialla fall vykort som jag skall skicka till mor och far föräldrar. Dom blir glada.SÅ en sån liten sak kan göra dom gamla glada, gör jag gärna!


God kväll!



Av Emma - 19 augusti 2007 13:24

Mitt body pump pass för dagen är aklarat.Faktiskt riktigt kul att instruera idag.

Har på senaste tiden inte velat köra Pump, men idag var det fantastiskt kul.

Kommentaren efteråt gjorde mitt lyckorus ännu större.

Jag kan leva på sånna klasser då allt går fint, och deltagarna är nöjda.

Idag var en sån klass, det är sånna dagar och klasser som jag verkligen förstår hur roligt det är att instruera.


Min vän Pernilla var med mig på sitt första Pump pass.

Hon var duktig.

KUL att ha henne med!


Nudå.Söndag framför mig.Ledig sådan också.

Pratar gammal kärlek, med min gamla kärlek. Sanningen är att denna gamla kärlek var den sista kärleken jag hade.

4 år sedan!!

Riktigt längesedan, blir nästan lite sorgsen.



NIxpix.


In i duschen och tvätta bort mitt svett!


Ovido - Quiz & Flashcards