Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Emma - 31 augusti 2007 12:05


 Idag efter jag slutar mitt jobb skall jag med språng hemhemhem.

Hämta min outfit för kvällen,samt hämta träningskläder.

För träna det skall jag idag.Innan festen.

Jag har bokat mig på body combat. SÅÅ helt underbart! jag får bara lyckorus så fort jag tänker tanken på att jag skall få gå på det.

Hade tänkt att hinna med att köra lite axlar innan.

Men sen.

Då var det DAX.



Klicka på länken nedan så får du reda på vart och med vilka jag håller till ikväll.

Jepp.





http://veryfishy.blogg.se/1188497476_only_slynor_is_alouwd.html

Av Emma - 31 augusti 2007 07:43

Jag brukar ha lätt att sova:) ALLTID.

Somnar som en stock så fort jag tar upp boken.Men inatt lixom.Jag har bara hållit på drömt konstiga drömmar som bestod av anoabola steroider, karlar och konstiga kommentarer.

Så jag har sovit sådäääär.

Upp i ottan och i kylan, och promenerat.

Gröten på jobbbet är inte samma som gröten hemma. Men dom är goda på olika sätt.

Nu är jag här. Jobbet dagen framför mig.


Jag har igår stått hemma å fixat ihop guacamolen till ikväll, köpt nötter för fullt. Japp.Nu är jag redo för att inta festligeheten ikväll.



Ovido - Quiz & Flashcards