Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Emma - 29 augusti 2007 09:37

När jag är här hemma för mig själv kommer jag på mig själv att stå å prata med mig själv.

Jag lixom säger det jag tänker. Imorse när jag kom in hörde jag mig själv säga " Nu skall jag koka min älskade gröt, åå så underbart" .

Ni fattar ju .


Nyss har jag hört ord som "åh,nu är det höst då kan jag ta på mig en mysig stickad tröja".


Jag pratar hela tiden här inne. Med min låstas kompis, eller dom silverfiskarna.

Nu skall jag in till stan och gymmet. Har också planer på att se på stan lite. 


Hejjjj! 

Av Emma - 29 augusti 2007 07:24

Jag har alltid haft en förmåga att så fort jag har bott ett år i en lägenhet, så blir jag less på den å vi flytta.

Endel av flyttarna har blivit sämre, endel till det bättre.

EN av de aämsta flttarna jag gjorde var nog när jag flttade från min fina stora tvåa mitt i Kalix,ut till en ful etta på bottenplan i näsbyn.

Nä.

MEn nu endast skall jag l'gga ut min lägenhet å bara se OM jag kan tänkas få något bättre.

Bättre är lte finare,fräschare,närmare stan/jobbet,någon krona billigare, den får vara mindre.

Ja.SÅ.Man kan ha turen med sig.


Nix.Ut i KYLAN.Nu är det verkligen kallt.

Påklädning å ge sig ut!


Ovido - Quiz & Flashcards