Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Emma - 11 augusti 2007 21:56

HÄR ÄR HON! KVINNAN SOM GAV MIG DOM FINA ORDEN OCH GAV MIG SÅ MKT ENERGI IKVÄLL:)


TACK LINA!

Av Emma - 11 augusti 2007 19:39

Måste få berätta lite om mitt springtur.

Jag älskade den från första stund, fattar ingenting.

Jag har aldrig i mitt liv haft den känslan.Jag bara sprang och sprang, jag var överlycklig låg på en snittpuls på 80% av max... så grymt skönt!

VAd som gjorde denna tur så härlig och underbar var min vän LINAS ord om mig i hennes blogg.


Läs och begrunda.

Emma

bor i Göteborg, en underbar vän. helt igenom super-snäll och hur underbar som helst. beundrar henne otroligt mycket. en både fysiskt och psykiskt stark tjej. avundas hennes självdisiplin. otroligt vacker är hon också.


JAg tänke på dessa ord.


Nyduschad sitter jag här, svetten rinner ännu!Härliga eftersvettningar, inga kläder.

Boken väntar!

Av Emma - 11 augusti 2007 17:51

Det mullrar åska ute.För fullt.Vet ni vad detta innebär?JO.Det hotar mig joggingtur. Å det suger.

Shit pommesfritt.

Nä.

Jag får helt enkelt bege mig ut i regnet ändå.JAG GILLAR REGN.Ibland


Det är som BRA.


Nee.


H

Av Emma - 11 augusti 2007 17:28

Ikväll är min plan att dra ut å springa. Efter gårdagens sittrace är jag helt trött.

Blir alltid så otroligt trötter av att sitta.

Vi höll till i stockholm.Spelade spel och det var fantastiskt bra tycker jag.

Lärdomsfullt och ger inspirtion.

Kom hem idag.Så nu sitter jag här, lördag, snart kväll och det enda jag vill göra ikväll är att ta mej en ordentlig joggingtur och efter det halvlägga mig i soffan, ny duschad, med mjukisbrallan,med min alldelens egengjorda smootie, med min alldelens nya bok.

Kan inte bli så mkt bättre enligt mig.Att få vara lite ensam.Lugnt skönt, ro.

Näråsåatt.

Nu är det dax.


Ta mig i kragen å ge mig ut.



Ovido - Quiz & Flashcards